[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Deurstrip(stootstrip) verf eraf halen hoe kan ik dat doen? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:52

Deurstrip(stootstrip) verf eraf halen hoe kan ik dat doen?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Deurstrip(stootstrip) verf eraf halen hoe kan ik dat doen?

Berichtdoor Lazcoste61 » 06 jan 2012, 22:58

Hallo,

Ik ga morge naar een auto kijken voor mijn broertje als ik hem neem , wil ik hem mooi maken.

Alle deur /stoot stripjes (kunstof) zijn ooit later gespoten in de auto kleur en bladert nu ook klein beetje af dit vindt ik geen mooi gezicht .

Hoe kan ik de verf eraf halen? gewoon afbeit erop zetten of?

Alvast bedankt

Fijne avond
Lazcoste61
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Deurstrip(stootstrip) verf eraf halen hoe kan ik dat doen?

Berichtdoor Pier 50 » 07 jan 2012, 08:47

ja maar haal de strips er wel af als je dat doet
grt kees
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Deurstrip(stootstrip) verf eraf halen hoe kan ik dat doen?

Berichtdoor Hans230CE » 07 jan 2012, 16:59

Decapan, of afbijtmiddel is zeer agressief. Nooit gebruiken zonder handschoenen en een mondmasker en zorg voor een goede ventilatie. Een rubber voorschoot is ook aan te raden. Nadien goed spoelen met de hoge druk spuit.

Ik heb ooit mijn velgen gedaan en daar lagen toch echt wat laagjes op, die vrat alles eraf na 3 lagen van dat spul.

Als je het over de stootstrips hebt van een W123, zou ik denk ik eerst eens rondneuzen op de sloop achter een setje.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto