[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
ventilatie draai schakelaar : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 22:55

ventilatie draai schakelaar

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

ventilatie draai schakelaar

Berichtdoor Saw123 » 07 jan 2012, 18:31

De aanjager schakelaar is defect bij mijn W123 en ik wou hem uitbouwen maar het lukt me niet om hem naar voren te krijgen..?
Ik heb de knopjes eraf, moertjes los en het paneel verwijderd. Maar geen van de 3 draaischakelaars wil naar voren komen. Wat doe ik verkeerd?

Groeten, S.
Saw123
Gold Boarder
Gold Boarder

Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: ventilatie draai schakelaar

Berichtdoor WDV » 07 jan 2012, 19:12

je doet niets verkeerd ik heb vorige week nieuwe verlichten erin gezet,bij die van mij zat het ook behoorlijk vast.
ik heb met een dun stukje metaal (blik) voorzichtig langs de zijkanten,en dan een beetje heen en weer bewegend de zaak los gekregen, maar doe het wel voorzichtig want anders gaan de kunstof cupjes van de kachelknoppen ook nog stuk

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee