[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 136: preg_match_all(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 138: array_unique() expects parameter 1 to be array, null given
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_reimg.php on line 141: Invalid argument supplied for foreach()
Wil jij me helpen kleine roestplekjes weg te halen? : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 01:59

Wil jij me helpen kleine roestplekjes weg te halen?

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Wil jij me helpen kleine roestplekjes weg te halen?

Berichtdoor DeGroene » 08 jan 2012, 15:08

Dag,

Ik ben de trotse bezitster van een 230CE. Nu heeft ie een paar kleine roestplekjes. Die kan ik natuurlijk weg laten halen bij een bedrijf, maar ik wil het zelf eigenlijk ook wel leren. Wie kan mij daarbij helpen in de buurt van Huissen (onder de rook van Arnhem)?
Een groet,

DeGroene
Avatar gebruiker
DeGroene
Fresh Boarder
Fresh Boarder
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 14 aug 2011, 10:35
Woonplaats: Huissen
Type wagen: 230CE
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re: Wil jij me helpen kleine roestplekjes weg te halen?

Berichtdoor Quinten » 08 jan 2012, 16:21

Hallo Mvr Degroene,

Het is wel belangrijk om te weten dat in 999 van de 1000 gevallen een klein roestplekje het topje van de ijsberg is, met andere woorden, als je begint met het vlak wegslijpen van het roestplekje dat je dan eigenlijk altijd door kan slijpen tot wel 10 tot 100 keer zo groot als dat oorspronkelijke roesplekje, om uiteindelijk een passtuk in te lassen.
En als het dan om meerdere roestplekjes gaat je eerder gaat denken aan een totale restauratie dan aan een opknapbeurt.
Quinten
 


Re: Wil jij me helpen kleine roestplekjes weg te halen?

Berichtdoor Hans230CE » 08 jan 2012, 17:53

Daar moet ik Q in gelijk geven, een klein plekje kan idd veel verhullen.

Begin eens met een paar foto's te plaatsen van je plekjes.







Even in het goede forumdeel geplaatst
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 46 gasten