[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wie wil voor mij kijken bij een W123 in Roosendaal ? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 06:33

Wie wil voor mij kijken bij een W123 in Roosendaal ?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Wie wil voor mij kijken bij een W123 in Roosendaal ?

Berichtdoor Maikel » 11 jan 2012, 22:22

hoi iedereen,
Is er iemand die in Roosendaal voor mij en mijn zus zou willen kijken bij een Mercedes van forumlid Tekno (Arno) ? Vanwege de afstand zouden wij graag iemand willen vinden die kan beoordelen of de auto in goeie technische staat verkeerd en of het de moeite waard is om de lange reis (300 km) af te leggen naar Roosendaal.
Op de foto's ziet de auto er al aardig uit maar natuurlijk is het goed even alles van dichtbij te bekijken.
Graag even een pm'tje naar mij.
super bedankt :woohoo:

gr
Maikel en Joyce
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Wie wil voor mij kijken bij een W123 in Roosendaal ?

Berichtdoor Roberto » 12 jan 2012, 00:30

Wil ik wel doen. Ik woon zelf in Breda

Roberto
Roberto
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens: