[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Oldtimerverzekering : Algemene vragen over jouw auto - 2

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 09:44

Oldtimerverzekering

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Re: Oldtimerverzekering

Berichtdoor WDV » 12 jan 2012, 21:43

ik denk inderdaad dat jeroen gelijk heeft,er is geen waardebepaling dus er zal een dagwaarde uitgekeerd worden

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Oldtimerverzekering

Berichtdoor Jakeman07 » 16 jan 2012, 19:24

Ik begrijp je punt. Ik had namelijk eerst, zonder dat ik het zelf wist overigens, ook een WA + beperkt casco verzekering (OHRA) waar jij aan refereert; bij schade wordt niet de taxtiewaarde, maar de dagwaarde uitgekeerd. Via een telefoontje over het taxatierapport kwam ik tot de ontdekking, dat ik eigenlijk een verkeerde verzekering had afgesloten (via Independer).

De verzekering die ik nu heb afgesloten bij Adviesverzekerd, en waar ik dus aan refereer, is een oldtimer verzekering met uitkering bij schade op basis van taxatiewaarde. Althans dat is mijn opvatting. Maar ik zal het voor de zekerheid navragen of dit ook daadwerkelijk het geval is.
Jakeman07

Vorige

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto