Dirk van Woerden
De West 1 – 164D
8251 ST Dronten
d.van.woerden@kpnplanet.nl
Tel: 0321-383377
Dronten, 19-01-2012
Betreft: •Sponsoring tbv Alpe d´HuZes 2012:
Fietsen voor de overwinning op kanker
Beste familie, vriend, relatie, collega of lotgenoot,
De ziekte kanker is helaas nog alom tegenwoordig. In de strijd tegen kanker ervaren patiënten en hun dierbaren vaak een groot gevoel van onmacht. Ertegen vechten lijkt zinloos, maar wij geven niet op! Onder het motto “Opgeven is Geen Optie!” zet ik en mijn team ‘DC Zeist’ zich in voor de strijd tegen kanker.
De stichting Alpe d’HuZes is opgericht om de onmacht die door kanker ontstaat om te zetten in kracht: kracht putten uit emotie. Hiermee zorgen we ervoor dat er zoveel onderzoek kan worden verricht om de kwaliteit van leven van zowel patiënt als de omgeving zo hoog mogelijk te houden. Dit doen we sinds 2006 door met zoveel mogelijk mensen steeds weer de grenzen van het mogelijke te verleggen.
Op woensdag 6 en donderdag 7 juni 2012 gaan we opnieuw de uitdaging aan om 1, 2, 3, 4, 5 of zelfs 6 maal de vermaarde alpenreus Alpe d’Huez op één dag te beklimmen. Dat doen we met bijna 8000 deelnemers, zowel teams als individuele deelnemers. Dit jaar hopen we het sponsorresultaat van 2011 (€ 20.176.381,45) te verpulveren: we gaan 30 miljoen euro bijeenbrengen! Dat kunnen we niet alleen. Daar hebben we uw hulp hard bij nodig!
Mag ik op u rekenen?
Ik doe mee aan dit prachtige evenement en vraag u met deze brief om een sponsorbijdrage. Hoe meer geld er wordt opgehaald, hoe meer onderzoek er kan worden gedaan naar kanker. Daarom stap ik, samen met al deze deelnemers, op 6 en 7 juni op de fiets, monteren we in gedachte een bagagedrager en fietsen met een dierbare achterop omhoog. Pijn wordt bijzaak, vermoeidheid schuiven we aan de kant, de herinneringen aan onze dierbaren worden sterker en de hoop op overleven eveneens.
Als ‘tegenprestatie’ voor uw sponsoring zijn er verschillende mogelijkheden. U kunt vertegenwoordigers van de Stichting vragen op te treden tijdens bedrijfsactiviteiten of vragen artikelen te leveren voor gebruik binnen uw bedrijf. Ook kan uw bedrijfsnaam zichtbaar worden gemaakt op de berg en kan uw logo worden vermeld op het shirt van de door u gesponsorde renners. Voor grotere sponsoren hebben we uitgebreide PR-mogelijkheden beschikbaar. Tevens zal er ook komend jaar weer veel media aandacht zijn (radio, televisie, nieuwsbladen, etc.) voor het evenement. Alpe d’HuZes is ondertussen een begrip geworden, waar ook u als bedrijf/sponsor gewoon bij moet en wilt horen.
Wat gebeurt er met uw sponsoring?
Stichting Alpe d’HuZes voert een nadrukkelijk en strikt beleid. Het ingezamelde geld gaat voor 100% naar kankeronderzoek. De Stichting Alpe d’HuZes maakt geen kosten, betaalt geen eigen medewerkers en betaalt niet voor diensten! Alle deelnemers betalen zelf ook hun voorbereiding, kleding, verblijf en deelname. En zo hoort het!
U kunt mij en mijn teamgenoten volgen in onze voorbereiding en deelname aan de Alpe d’HuZes via onze persoonlijke actiesite:
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties/dirkwoerden/dirk-van-woerden
( Ctrl en klikken ).
In ieder geval alvast heel erg bedankt voor uw bijdrage, zeker ook namens alle kankerpatiënten:
Dirk van Woerden
Startnummer/Teamnummer
967008 / DC Zeist