[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
EvertPap : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 20:54

EvertPap

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

EvertPap

Berichtdoor EvertPap » 02 feb 2012, 11:53

Hallo medehobbyisten,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Evert Pap, 30 jaar en ik heb twee kids. Ik heb een passie voor alles wat met techniek te meken heeft, elektrisch en mechanisch. Ik vind het namelijk boeiend dat wanneer je diverse onderdelen die geen waarde hebben, op de juiste manier samensteld, je iets kunt maken dat zelfs in staat is om waarde te creëren. Zo dat is een hele bek vol! :blink:

Mijn voorliefde voor de W123 gaat terug naar begin jaren 90. Op een gegeven moment kwam mijn vader thuis met een spierwitte 200D. Hij zij tegen mijn moeder, "deze heb ik maar gekocht". Ik geloof dat hij toen twee week op de bank heeft geslapen. :whistle: Ik was toen ongeveer 10 jaar oud, maar die geur bij het starten zou ik nooit meer vergeten.

Toen ik 18 1/2 lentes jong was, ben ik bij het plaatselijke taxibedrijf naar binnen gelopen met het verzoek om weekend chauffeur te worden. Ik moest direct even een stukje rijden, en kon het volgende weekend wel beginnen. De auto kon opgehaald worden tussen 20:00uur en 22:00uur. Daar kwam Evert, 21:45uur. Mmmm alle mooie E-klassen waren al bezet door collega's die (achteraf bewust) de wagen direct om 20:00uur ophaalden. Je had dan simpelweg de mooiste auto mee. Gelukkig stond er nog één. Een uit de derde schietende 300D W123 met 670.000km op de teller. Sinds dien heb ik nooit meer een andere taxi mee gehad. Toen ik stopte met taxirijden, is de Benz helaas verkocht. Eén ding was zeker, ooit... ... ooit komt er zo'n ding! ;)

En dan is het nu zover. Twee week geleden gekocht bij Klaas de Poel (wat een service) uit Surhuisterveen. Wat een wagen. Ik hoop in de toekomst veel gebruik te mogen maken van jullie ervaring en kennis, en misschien kan ik iets voor jullie betekenen.
Bijlagen
2.jpg
Interieur
2.jpg (3.36 KiB)
1.jpg
De W123 240D
1.jpg (2.78 KiB)
EvertPap
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Even kennismaken

Berichtdoor WDV » 02 feb 2012, 17:18

welkom evert op het forum,mooie auto en ja alleen al die geur bij het starten.

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee