[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Johnster : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 00:05

Johnster

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Johnster

Berichtdoor Johnster » 03 feb 2012, 12:48

hallo ik zal mij even voorstellen ik ben john miggels en met Mercedes diesels op gegroeid vanaf de 180 d ponton
ik repareer al 45 jaar Mercedes diesel en al zeg ik het zelf ik weet er veel van maar ik leer elke dag weer nieuwe
problemen ik vind het type 123 een van de beste mercedessen die gemaakt is daar zal niet iedereen het mee eens zijn maar wat reparen en rijden is het een prima auto en je hebt een hele goede deal gemaakt veel plezier en rij genot met je Benz.
gr. john
Johnster
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor 300TD W123 » 03 feb 2012, 14:35

Welkom John op het forum

Ik heb je bericht even verplaatst naar even voorstellen.
Met je ervaringen kun je hier misschien nog wel veel mensen helpen,

Groet Mark
300TD W123

Re: Even voorstellen

Berichtdoor WDV » 03 feb 2012, 18:07

welkom op het forum john

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder