Ik heb m'n auto nu buiten in de kou op een parkeerplaats staan, maar ik ontdekte het vanmiddag al. De auto lekte al benzine. Had toen een leiding aangevraagd en die kwam gelukkig vandaag aan. Maar vanmiddag stonk mijn auto vreselijk. Toen bleek mijn auto nog sneller benzine te lekken, dus ik vreesde dat dat het einde was van m'n benzine leiding. Ben toen snel naar een garage gereden, maar die konden me niet helpen. Het was er nogal druk vanwege de kou. Toen heb ik vele andere gebeld, maar allemaal hetzelfde verhaal. Zitten tot komende week allemaal vol.
Was net buiten en het viel me meteen op. Aan de achterkant zag ik een grote vlek wat van onder m'n auto vandaan kwam. De tank zat half vol toen ik 'm op de parkeerplaats had gezet, maar ben bang dat ie leeg is, als ik morgen 'm wil laten repareren. Moet ik dan een takelwagen halen ofzo? Hoeveel gaat me zo'n geintje kosten?
Ik vermoed dat het het slangetje is van de benzine tank naar de benzine pomp, maar keek is naar wat literatuur... maar het zou ook het slangetje kunnen zijn tussen de benzine tank en de benzine filter?.
Ik zal 't probleem is beschrijven. Ik had zelf 's gekeken onder de auto. Heb er niet zo veel verstand van. Wat ik vermoed is dat de benzine tank achterin ligt bij de achteras... moet wel. Vlak bij de achter zag ik 1 of 2 blauwe cilinders gestapeld, waar aan 1 van die dingen een metalen grijze zeer korte cilinder zat waar een leiding aan zat dat recht naar boven ging uit zicht. Deze leiding was de boosdoener. Ik had 't grijze ding is schoon gemaakt met papier, toen bleek de benzine van boven kwam.
Mij is verteld dat het de leiding is die de benzine tank met de pomp verbind. Iemand die met deze omschrijving meer kan? En zal ik morgen een takelwagen moeten bellen? Kan Gomes dat voor me doen en hoeveel gaat me dat kosten dan?