[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Maurits W123 : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 22:23

Maurits W123

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Maurits W123

Berichtdoor Maurits W123 » 11 feb 2012, 19:35

Hallo,

Ik ben al enige tijd bezoeker van dit forum, maar sinds kort ook eigenaar van 230E uit '81. Ik vermoed dat ik nog veel meer hier op het forum zal komen en heb ook gelijk al de nodige vragen. Vandaar dat ik me even voostel.

Ik ben Maurits, 27 jaar, woon in Rotterdam, jazzmuzikant van beroep. Ik heb een aantal jaguars gehad, ook oldtimers, fantastische auto's, maar ben toch ook altijd gecharmeerd geweest van de duitse techniek (totaal anders), en in het bijzonder van Mercedes. Vandaar dat ik er nu eindelijk een gekocht heb. Keihard, optisch top, motorisch ook, maar met een aantal technische mankementjes. Ik kijk er erg naar uit om alles met behulp van dit forum te gaan oplossen!

Groet, Maurits
Maurits W123
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Ja

Re: Even voorstellen

Berichtdoor WDV » 11 feb 2012, 20:50

welkom op het forum Maurits,en foto's van de Benz zijn ze dol op ;)

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Maurits W123

Berichtdoor Hans230CE » 12 feb 2012, 11:10

Welkom hier,

Was jij vorige jaar, ik dacht in de zomer in Oostende met een rechts gestuurde Jag ?? Dan hebben we toen een klapke gedaan.
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Maurits W123

Berichtdoor Maurits W123 » 14 feb 2012, 19:08

Ha, of ik in Oostende was zou ik niet meer weten, maar ik rijd inderdaad in een rechtsgestuurde jag. Wat een toeval! :) Was dat bij een optreden?
Maurits W123
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1969
Automaat: Nee
LPG: Ja

Keer terug naar Even voorstellen