[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
300TDT motor gezocht : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 18:44

300TDT motor gezocht

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

300TDT motor gezocht

Berichtdoor Bonk » 12 feb 2012, 17:09

Hey allemaal,
Een vraagje van andere Mercedes liefhebbers ;)
Een paar kameraden van me zijn bezig een Mercedes G-klasse 300D op te knappen, één korte versie en één lange versie. De motor is toch volledig hetzelfde als die van een W123 300D, enkel een andere carter-bak, of ben ik mis?
Nu zijn ze op zoek naar een 300TDT motor, een turbo-diesel, heeft iemand enig idee waar ze die kunnen vinden en wat de prijs is ?
Thx
Bonk
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: 300TDT motor gezocht

Berichtdoor R Walet » 12 feb 2012, 17:47

er worden er 2 aangeboden op het net .., marktplaats .speurders , 1 complete . en 1 waar onderdelen missen , nokkenas en carterpan , hou er rekening mee dat ze allebei . slecht zijn .. ik zou voor de inclompete gaan , waarom , prijs is ok , carterpan kan je toch , niet gebruiken , en een nieuwe nokkenas is best betaalbaar ...
R Walet
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Type wagen: 230
Bouwjaar: 1965
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek