[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
kenners in de buurt van Dordrecht? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 08:57

kenners in de buurt van Dordrecht?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

kenners in de buurt van Dordrecht?

Berichtdoor Memati » 14 feb 2012, 22:14

Aangezien ik sinds kort mijn eerste W123 heb, en ik er eigenlijk (nog) vrij weinig verstand van heb. En toch graag aan de auto wil sleutelen en opknappen, vroeg ik mij het volgende af:

Zijn er kenners of mensen die verstand van de auto hebben in de buurt van Dordrecht? Om een keer naar de auto te kijken en mij een beetje in te lichten over wat er allemaal mankeert en wat er aan gedaan moet worden.

En natuurlijk in wat voor staat het eigenlijk is. Ik heb de auto eigenlijk gewoon blind genomen. Dus alle hulp is welkom.

Ik hoor het wel.

Bedankt alvast.

gegroet,

Mahmud
Memati
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: kenners in de buurt van Dordrecht?

Berichtdoor Tinus60 » 15 feb 2012, 12:12

Mahmud,

Je zou contact op kunnen nemen met A & N oldtimerservice in Pijnacker die kunnen je wel vertellen hoe je Benz erbij staat.
Maar dat is natuurlijk niet gratis. Wat misschien wel je bedoeling is.

Gr,
Tinus60
Tinus60

Berichtdoor Kupervaser » 15 feb 2012, 14:53

Inderdaad, A & N oldtimerservice in Pijnacker. Die gasten zijn flexibel, goed en hebben er verstand van.
Geef ze een belletje of een mailtje en alles is mogelijk!
Ik heb een aantal keer dingen laten doen op mijn auto en ik ben zeer tevreden, en ga in de toekomst nog meer laten doen.
Kupervaser
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1966
Automaat: Ja
LPG: Ja

Berichtdoor Memati » 15 feb 2012, 18:07

ja ik heb inderdaad veel positieve berichten over A&N gelezen, en ook heeft het in mijn hoofd rondgespookt om daar sommige onderhoud te laten doen.

maar ik wil nu gewoon de auto laten bekijken zonder dat ik er gelijk het nodige voor moet uitgeven. wil alles gewoon op mijn gemak doen. dus daarom dat ik een kleine inventarisatie wil laten maken door iemand die er verstand van heeft, zodat ik daarop verder kan. en kan kijken wat ik zelf kan doen, en wat ik moet laten doen.
Memati
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Kupervaser » 15 feb 2012, 18:28

Bel A&N even en vraag naar de tarieven, je zal er niet van schrikken. Zo een inspectie hoeft niet veel te kosten en ze kennen deze auto's door en door.
Kupervaser
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1966
Automaat: Ja
LPG: Ja

Berichtdoor Govert » 15 feb 2012, 20:06

Voor een goede inspectie moet de auto toch op de brug. Dan kom je toch uit bij een garage of een sleutelclub, de meeste hobbyisten hebben geen brug. Ik denk wel dat Arie en Nico een eerlijk lijstje kunnen opstellen wat er moet gebeuren. Die hebben al menige W123 gezien.

En wil je het zelf gaan repareren? of laten doen?
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Memati » 15 feb 2012, 20:41

Ja brug is geen probleem. Die huur ik wel. (er is hier een sleutelgarage).

En ik wil zoveel mogelijk zelf doen (met een maat). En wat ik niet zelf kan, laat ik uiteraard doen. Maar de planning is, zoveel mogelijk dus zelf doen. :)
Memati
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto