[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lekke persslang nivo regeling : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 20:25

Lekke persslang nivo regeling

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Lekke persslang nivo regeling

Berichtdoor Diospuszta » 24 feb 2012, 10:35

Hallo,

Kan iemand mij helpen aan de persslang met banjo aansluiting vanaf de nivoregelingspomp naar de stalen aansluiting aan de rechterzijde van de motor.
Ik heb de pomp al verwisseld met een andere maar blijf met een lekkage zitten.
Ivo van Mercedes only gooit ze weg maar misschien is er iemand die me kan helpen, een nieuwe kost 120 euro ex BTW.
Alvast bedankt.

P.S. ik ben in het zuiden van het land.

Groet Diospuszta.
Diospuszta
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: Lekke persslang nivo regeling

Berichtdoor 300TD W123 » 24 feb 2012, 20:18

Hallo Diospuszta,

In Eindhoven zit een bedrijf wat zelf hogedruk hydro slangen maakt. Het heet volgens mij HEBU. Misschien kun je daar eens informeren wat die voor je kunnen betekenen. Misschien kunnen ze de slang zo namaken.
Ik heb er laatst de ontluchtingsslang van mijn dieseltank gehaald, hier was bij automaterialen zaken niet aan te komen vanwege de grote diameter. Bij Hebu konden ze deze gewoon van de rol halen.

Groet Mark
300TD W123

Berichtdoor Wiebren240D » 24 feb 2012, 21:55

Hoi

wij zijn op dit moment een T aan het sloopen daar zitten nog wel 2 van die slangen in denk ik.
vertel er wel even bij hoelang de slang moet zijn zijn verschillende lengtes in.

ik merk wel van hoe en wat
met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor ERIK123 » 25 feb 2012, 00:09

euhm, bij mijn T hebben ze er destijds gewoon een klein stukje tussen gezet waar de leiding lekte. Nadien nooit geen problemen meer gehad. Niet bij de dealer of zo, maar gewoon in een garage die alle merken doet.
succes, erik
ERIK123
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1979
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Diospuszta » 25 feb 2012, 14:07

Hallo,

Mijn vrouw (mijn baas) en mijn schoondochter (ook een Baasje) hebben mij verplicht een nieuwe slang te kopen bij de dealer (88 euro ex) omdat alle andere slangen natuurlijk ook minimaal 24 jaar oud zijn.
De slang komt maandagmorgen binnen en dan kan ik weer met een gerust hart terug naar Hongarije.
Allemaal bedankt voor de moeite.

P.S. de slang was hier bij een bedrijf (hydrovasli) niet na te maken omdat de aansluiting aan de leiding niet beschikbaar is.

Groet Diospuszta.
Diospuszta
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1972

Keer terug naar Techniek