Ik loop tegen een verglijkbaar probleem op.
Ik heb de in-uitlaatpakking vervangen en daarvoor de spruitstukken eraf gehaald (met de turbo) daarbij is de olieretourleiding van de turbo wat blijven hangen en wat heen en weer geduwd, iig verplaatst denk ik..
Nu lekt die dus bij de aansluiting tussen de buisjes (raar systeem dat de bovenste over de onderste heenvalt...?)
Ik denk dat de knik in het bovenste buisje 180 graden gedraaid is...
of dat het onderste buisje te ver in het carter is geduwd. In het werkplaathandboek staat namelijk dat je (om te monteren) het onderste buisje in het carter kunt/moet duwen om wat ruimte te creeeren...
Vraag is hoe de knik hoort te zitten (iemand een foto toevallig) en of het klopt dat het buisje te manipuleren is zonder de turbo en of de spruitstukken uit bouwen?? (er is wat meer ruimte denk ik in een Mercedes G klasse dan bij de 300TDT...)
groeten
Paul