[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
En toen was het boem !! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 07:33

En toen was het boem !!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

En toen was het boem !!

Berichtdoor Hemmod » 10 maart 2012, 21:08

Ik reed vandaag door mijn straat en het is er al niet breed ,maar had ook nog iemand de auto op de stoep aan de verkeerde kant geparkeerd . Op zich wil dat best .Dus ik kom er aangereden en ja hoor BOEM ik stoppen en keek in mn spiegel ja hoor mijn spiegel tegen die van die auto die op de stoep stond . De spiegel van die andere andere helemaal aan gruzelementen nee hoor dacht ik mn auto .
Maar nee hoor geen krasje op de Benz .Zij tegen die eigenaar dat is nu jammer voor jou auto . maar gelukkig geen schade aan mn ""oltimmer :lol: :lol: "" zo zie je maar weer die oude auto s van vroeger tegen die moderne auto s
Was een renuald laguna Jammer had geen fotos gemaakt :) :)

P.S was zijn schuld dus ik hoef niks te betalen want hij mocht daar niet staan
Hemmod

Re: En toen was het boem !!

Berichtdoor FrankG » 10 maart 2012, 21:44

Toch vervelend. Ik ben overigens benieuwd in hoeverre jij inderdaad niet (wettelijk) verantwoordelijk bent voor de schade.

Gr.,
Frank
FrankG

Berichtdoor Fritske » 10 maart 2012, 21:49

Volgens mij ben je altijd verantwoordelijk als je tegen een stilstaande auto rijdt, ook als die verkeerd staat. Maar niet zeggen tegen de eigenaar van die laguna, haha
Fritske

Berichtdoor Jurriaan Balhuizen » 10 maart 2012, 22:16

Klopt
Jurriaan Balhuizen
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
LPG: Nee

Berichtdoor Pier 50 » 10 maart 2012, 22:29

ik heb het ook een keer meegemaakt ,ik stond geparkeerd waar geen parkeerplaats was maar wel mocht stil staan
en reed een vrouw tegen mijn auto aan ,de politie had ze er bij gehaald omdat ze dacht dat een foutgeparkeerde auto altijd fout was
maar dat was niet zo alleen als de auto gevaarlijk staat kan je een prent krijgen
maar als je tegen een geparkeerde auto aanrijd ben je altijd fout en zou je de schade moeten betalen
dus je hebt geluk gehad ,als hij nu komt kan je zeggen dat hij tegen jou auto heeft gereden,bewijs het maar
Pier 50
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 240D
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor FrankG » 10 maart 2012, 22:43

@pier 50, zou je dat werkelijk doen? Glashard liegen? Om maar niet te hoeven betalen?
FrankG

Berichtdoor Quinten » 10 maart 2012, 22:46

Misschien ten overvloede maar,.. een stilstaande auto is nooit schuldig aan een aanrijding.

Dat zou wel handig zijn en dan met een vette bullbar in 5 minuten het centrum van Amsterdam door te knallen :silly:

De rechterspiegel van een laguna is trouwens duurder dan de linker, daar zit de buitentemperatuursensor in :whistle:
Quinten

Berichtdoor WDV » 11 maart 2012, 12:21

het kwaad is al geschied,niet meer omkijken

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hemmod » 11 maart 2012, 12:37

Was nog even daar aan de deur geweest maar nee hoor geen probleem zij de eigenaar van die auto ik zij zeker weten ja zei hij dus is de kous daar mee af :D :D
Hemmod

Berichtdoor Quinten » 11 maart 2012, 12:46

Gelukkig zijn er nog mensen die niet gelijk in dollartekens denken, die man zou wel denken: ik stond ook niet goed en een spiegel op de sloop is 2 tientjes,...aardig!
Of hij is 1meter 50 en jij 2 meter 20 :lol: :silly:
Quinten

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto