Grote beurt, kleppen stellen, luchtfilterhuis rubbers en beugel repareren, snaren, olie, filters, automaat bak olie, koppelvormer spoelen en filter vervangen, verstuivers reviseren, visco fan vervangen, waterpomp vervangen, thermostaat vervangen.
Tweede garage bezoek :
Remmen, schijven, rem olie, draag armen, stuurstangen, stabilisator stangen voor en achter, handrem. motor demper, motorsteun rubbers, schokbrekers, balanceren, uitlijnen, stuurdemper.
Ik heb er even mee gereden maar het is een totaal andere auto geworden.
Hij staat nog bij de garage, klein probleempje met een retour leiding, moeten nog even nieuwe op worden gezet.
Blijft er toch nog iets voor de motor over, in de lage toerentallen pakt hij niet lekker op en is wat rauw.
Net als of er er bij bv een benzine motor de ontsteking niet goed staat, stottert een beetje zeg maar.
Na +- 1500 toeren pakt ie wel goed op en gaat er als een speer vandoor, het probleem is dat je onderin aardig wat gas moet geven wil er wat gebeuren, gevolg verbruik één op een emmer
We hebben nog geen compressie getest, maar ik geloof niet in echt een slechte cilinder daarvoor start hij te makkelijk en we hebben totaal geen zwarte rook uit de uitlaat. En loopt hij te mooi in de hogere toeren.
Wie weet raad, ondertussen even foto van auto zoals hij er nu bij staat.
Mark
- IMG_0233.JPG (73.8 KiB)