Ik had het zelfde euvel, dacht eerst dat de Tach Amp defect was. Maar eigenlijk was het een connectie probleem van mijn Tach Amp stekker.
Dit is de ronde diagnose stekker op het rechter voor scherm (bestuurders kant).
Ik zou deze eerst losdraaien en er een paar keer goed er in en er uit drukken, Eventueel met contactspray schoonmaken.
Wat ook redelijk helpt is een paar ringen in deze dop te doen en dan aan te draaien, wel natuurlijk even het binnen werk van de stekker er uit wippen, je kijkt dan tegen een silicone vulling aan.
Ook kan de Tach Amp zelf defect zijn, hier was ik ook naar op zoek maar nieuw bij MB 280,- euro
.
Ze zullen gebruikt ook wel te krijgen zijn.
Op het ogenblik probeer ik contact te krijgen met Amerika daar hebben ze voor 50, dollar nieuwe elektronica voor in
de stekker.
En als je specialist bent vervang je de condensators.
Kijk even naar mijn topic toerental gever. daar staat het schema,
Die van mijn stond ook te dansen en viel uit, bij mij waren het de contacten van de Tach Amp.
Vandaag 240 Km gereden en hij is netjes blijven werken.
Mark