[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Wie kent auto of aanbieder? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 02:39

Wie kent auto of aanbieder?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Wie kent auto of aanbieder?

Berichtdoor Paulus » 28 maart 2012, 10:14

http://www.autotrader.nl/klassieker/Mer ... woord=W123

Ben nog steeds op zoek naar een goede T die nog meer plezier brengt dan mijn 230LPG. Valt nog niet mee. Iemand bekend met deze auto of aanbieder? Staat al een tijdje te koop.

Hoor graag jullie ervaringen

Gr.

Paulus
Paulus
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Wie kent auto of aanbieder?

Berichtdoor Eric65 » 28 maart 2012, 10:34

over dit bedrijf zijn veel ervaringen geschreven. Ze importeren vooral auto's uit Amerika.
Ik zie erg wisselende reacties op het internet. Ik zou zelf twijfelen bij deze auto.
Kennelijk is deze ingeruild en wordt die zo doorverkocht
Eric65
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230E
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Ja

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto