Het is nu 10 nov 2024, 08:09
Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.
door Stapgast » 02 apr 2012, 17:05
op de e.o.a. manier ligt mijn achterklep scheef op de carrosserie. Ik ben uitgesteld met de bouten die de achterklep aan de beugel bevestigen. Nu is mijn vraag voor ik mijn hemel weer eraf ga halen of de beugels zelf ook enigszins te stellen zijn aan de binnen kant van de auto. Dus meer naar binnen of naar buiten. Als ik nu wat water op de auto giet dan lekt de achterklep een beetje dus als ik de beugel aan de binnenkant iets meer naar binnen kan stellen zou het verholpen zijn.
Ron
-
Stapgast
-
door Maikel » 02 apr 2012, 20:33
hoi Ron,
die van mij is er ook ooit af geweest en zat ook niet lekker. Ik zou niet aan de beugels onder de hemel beginnen tenzij je die al eerder versteld hebt.
Hoe bedoel je scheef ?
gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
-
Maikel
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 200T
- Bouwjaar: 1982
- Automaat: Nee
- LPG: Nee
- Opmerkingen / andere wagens:
-
door Stapgast » 03 apr 2012, 12:08
Ha Maikel, De ene kant staat verder van de carrosserie/dakrand/rubbers af dan de andere kant. Het lijkt erop dat de beugel verbogen is. Dus ben ik uitgesteld met de klep zelf.
-
Stapgast
-
door Diospuszta » 05 apr 2012, 18:52
hallo,
Ik denk dat de beste oplossing het scharnier te vervangen door een andere, warm maken en iets verbuigen zou ook tot de mogelijkheden behoren, maar een andere lijkt me toch beter.
Groet Diospuszta.
-
Diospuszta
- Platinum Boarder
-
- Roepnaam:
- Type wagen: 300TDT
- Bouwjaar: 1972
- Automaat: Ja
- LPG: Nee
Keer terug naar Carrosserie & Exterieur