[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
electrische stuurkolom? en andere optie's : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 06:39

electrische stuurkolom? en andere optie's

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

electrische stuurkolom? en andere optie's

Berichtdoor Tjeutn » 02 apr 2012, 21:14

hoi
ik heb even een vraagje:
kon je een electrische stuurkolom krijgen op een 123? ik heb dit op bijde 124 van mij en vind dit er makelijk

en wat kon je zo nog al krijgen van optie's op een 123? ( ja ik ben optie ziek) :mrgreen:

grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
onderdelen van een W124 nodig pb me
Tjeutn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1971
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: electrische stuurkolom? en andere optie's

Berichtdoor Govert » 02 apr 2012, 21:17

Hier is een optiecodelijst voor de W123:

http://www.vfw123.de/node/24
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Tjeutn » 02 apr 2012, 21:23

thx heb er snel even doorgelezen maar op die link krijg ik alles ook welke handleiding, bouwjaar enzo
zoek eigenlijk enkel de specifieke optie's zoals
koplampreinigingsinstalatie
abs
airco
etc
onderdelen van een W124 nodig pb me
Tjeutn
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300TD
Bouwjaar: 1971

Berichtdoor Trifonius » 02 apr 2012, 23:08

Gaan ze natuurlijk niet allemaal opnoemen maar een paar die wel geinig zijn. Zijn vast niet allemaal officieel opties, het kan verschillen per model.

De meertonige hoorn,eletrisch geregelde ontluchtig van de stoelvergrendeling (heb ik), koplampwissers, EGR systeem, achterruitverwarming met nagenoeg onzichtbare draadjes, middenarm steun, wortelnoten houtinleg, stoelverwarming, automatische airco, cruise cotrol, niveauregeling, luidsprekers achter, verbanddoos, derde gordel achter, electrische ramenbediening, electrische buitenspiegel, standkachel, 15 inch kroonkurkvelgen
Trifonius

Berichtdoor Bogent » 03 apr 2012, 08:17

Even kijken bij de technische artikelen, boven aan
zoek functie gebruiken.
Bogent

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto