Hallo LPG goeroes,
Ik heb het volgende probleempje: als ik op de snelweg stil moet gaan staan ( bv in een file), dan loopt de motor de eerste minuut niet goed, en slaat meestal zelfs af, als ik hem niet meteen in zijn vrij zet, en de auto "met de voet" aan de gang houdt (het is een automaat, dus best wel opletten).
Na verloop van tijd blijft hij wel lopen, met af en toe een plofje in de uitlaat.
Ook heb ik op de snelweg af en toe dat het net lijkt alsof de motor 1 of meerdere ontstekingen mist, om vervolgens zonder problemen gewoon door te rijden, dit treedt wat vaker op als je versnelt, dit doet hij op benzine ook.
Ik heb de bougies, verdelerkap, contactpunten, luchtfilter, uit/inlaatpakking, en de pakking tussen het inlaatspruitstuk en de uitlaat reeds vervangen.
Het iets verdraaien van de LPG CO schroef lijkt af en toe wat resultaat te geven, maar geen definitieve oplossing.
Ik verdenk nu de bobine of de bougiekabels, maar hoor graag jullie meningen en ervaringen voordat ik dadelijk alles klakkeloos vervangen heb.
Oh ja, het membraam in de carburateur ziet er goed uit, en niveau atf-olie ok.
De auto start s'morgens op benzine meteen. Warm/ koud starten op LPG duurt vrij lang.
Ik hoor graag jullie ideeën!