@Pede, ik geloof dat jij je 300D bij jantjev8 vandaan hebt.
Als er nu iemand is die inzake deze kwestie en in het algemeen wel hoog heb zitten is hij het wel.
Ik geloof niet dat daarmee is gerommeld, integendeel.
Je moet ook zo denken, echte handelaren knappen zo min mogelijk op, kopen zo laag mogelijk in en doen
zo min mogelijk om de prijs zo hoog mogelijk te krijgen. In dat kader moet je dat km gerommel ook zien.
Dat alles is bij jouw auto helemaal niet gebeurd, integendeel,
daar is vrij veel aan gedaan, allemaal dingen die een handelaar echt totaal niet zou doen...
Dat herinner ik me wel.
Alleen het gros van de echte autohandelaren, daar is het een heel ander verhaal helaas.
Jaren terug las ik ook advertenties op mobile.de waar een duitse sloperij klaagde over
de wagens die voor bijkans schrootprijzen bij hem vandaan gingen en die hij later terug zag op de
nederlandse markt bij bepaalde aanbieders...Dat waren geen kruimel praktijken.
Ikzelf heb jarenlang nooit om de km standen gegeven, iedereen om me heen vond de km stand erg belangrijk
maar ik tufte rond met +/- 4 ton of meer. Ik had ook geen zin in de prijzen die in het algemeen
bij echt bij 1-2 ton hoorden. Dat ging altijd gepaard met een zodanige vanzelfsprekend hoge prijs dat ik niet eens keek naar dat soort wagens. Het is een beetje analoog aan de huizenmarkt he, maar dan wat anders