@Jurgen:
Ja jij praat lekker, die auto van jou is op dieet, die rijd op slaolie. Die proeft nooit meer lekkere vette dieselolie. Als ik dat doe zit ik de hele dag op de WC als ik overal slaolie in zou doen:laugh:
Nu we het och over inhoud en verbruik hebben die 250 van mij heeft een tankinhoud van 85 liter en het gemiddelde verbruik ligt op 1:5,5:pinch:
En ik weiger gewoon om op LPG te gaan rijden. Tja... Clubleden ik weet het, ik ben eigewijs. Ik ben een soort sponser van de overheid op deze mannier:pinch:
Ik zie Ome Gerrit Zalm al lachen als ik mijn pin pas er doorhaal bij de SHELL weer even voor €90,- V-Power benzine er in laten lopen:blush:
Maar ik kan het wel verklaren hoor: Ik ben eens naar zo'n LPG inbouwer geweest en wat dachten jullie dat ie zei? Ik maak wel een gat hier en knip een gat daar en boor hier nog wel een paar gaten:ohmy:
Toen zei ik op z'n HAAGS: Weet je wat jij kan? Jij ken aan 't GAS:evil: mijn Benz is geen kaas daar ga je geen gate in maken:S ben je nou helemaal.....en hij rekende ook nog eens €1800,- met oliedruppelaar voor de kleppen....???
Dus toen reed ik daar vol gas de straat uit en de €uro's vlogen me demper weer uit met die actie:pinch:
Dit was weer mijn verhaal groet Arno, uit de Hofstad:whistle: