Ik heb nu ook een Benz 300TD 1981,toevallig tegenaan gelopen (zachtjes).
Zei kwam in januarie -15 gr met een bevroren motor, na ontdooien de accu opladen en hopen?
En ja hoor 1 keer rond en aanslaan en rustig tokkelen,met een lekke waterpomp .
Ze was gevuld met water vandaar die bevroren motor.
Dan ga je sleutelen aan een auto die je niet kent, maar wat een geweldige auto om aan te sleutelen, ik ben citroen en peugeot gewend!!!!
Nieuwe waterpomp remschijven en blokken achter,nwe banden en klaar voor de APK.
Zei kan er nu weer 24 maanden tegen, maar helaas de oliekoeler ging lek dus even zoeken en in Heerhugowaard een nieuwe voor 120 euro.
Maar iedere dag 80 kilometer naar je werk met en verbruik van 1 op 10 is toch wel duur zeker als je ook nog een motor en een peugeot 1984 verbruik 1 op 16 heb staan.
Toe zag ik die volvo station 264 op gas 1979, dus ik twijfel de Benz weg en de volvo erbij of de Benz houden?
De Benz heeft een nwe bestuurders stoel nodig en de achterspatbord randen hebben iets nodig, de achterklep heeft een andere kleur , ik weet het nog niet.
We zien het nog wel. GRT Jan