Harry,
Garage Pul ben ik wel bekend mee, hier heb ik mijn Benz gekocht
. Een goed adres voor onze klassiekers, deze mannen (vader op zoon (zonen) bedrijf) zijn met de W123 opgegroeid. Ik bestel er mijn originele MB onderdelen en moet er toevallig morgen nog langs om een filter en pakking voor mijn automaat op te halen (dus als je tijd hebt morgen
).
Ik zelf probeer zo veel mogelijk het onderhoud zelf uit te voeren, maar voor wat advies en onderdelen ga ik naar Pul. Service en onderhoud is waar ze van leven, het is een garage met een verkoop- en onderhoudsgedeelte en zo'n 5 man personeel.
Mijn cruisecontrol was een al ingebouwde optie. De Tempomat deed het bij aankoop niet goed, bij bediening van de hendel accelereerde de auto wel, maar bij loslaten ontkoppelde de het systeem weer. Ik heb de uitvoering met de vacuĆ¼mregeling, dus eerst was het vacuĆ¼msysteem aan de beurt, later heb ik de control unit uitgebouwd en gesoldeerd, dit gaf een behoorlijke verbetering. Helaas stonden er andere systemen/onderhoud wat hoger op het prioriteitenlijstje en ben ik al even niet aan de CC toegekomen (sterker nog, heb 'm gisteren getest en ik ben weer terug bij af
).
mvg,
Andries
Many years I thought I owned a car....
Now I know I do