hoi hoi,
ik ben er nog steeds mee bezig..
ik heb deze on-orthodoxe ingreep gedaan om uit te sluiten of de kachel (KRAAN) wel of niet verstopt zit..
zie het plaatje..
de kachel heb ik dus buiten spel gezet.
ook heb ik de bajonet boutjes vervangen van het stalen buisje van het waterpomphuis naar de cylinderkop.
tja , je weet maar nooit
)
vandaag een rit gereden met wisselende snelheden..105 km, file , afslag..90 km uur enz..
de temperatuur op de snelweg : 84 graden!!
in de file : 90 graden!
weer de weg op 84 graden !
afslaan en voor de deur parkeren 95 graden ..(dit komt door de t-staat die net zijn werk wilt doen maar door de
lage snelheid en geen doorstroming is..
hij gaat wel terug naar 90 graden
koelwater blijft binnen..maar er is iets verdampt denk ik omdat het puur water is op het moment.
en hij heeft sowieso een liter minder te verwerken
het zit hem dus in de kachel of de kraan..
ik ben in ieder geval een stuk geruster nu..
michael, hoe heb jij die aluminium kraan open gekregen? zonder te slopen
ik heb hem eruit nu om schoon te maken
oh ja..
een tip voor de noord Hollanders..
250 gram citroenzuur poeder kost 0,95 euro bij de Aziatische supermarkt in Beverwijk (zwarte markt)
amazing oriental heten ze..ze zitten ook elders in het land