[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Brandplaatjes 240D : Diesel Specifiek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 05:39

Brandplaatjes 240D

Specifieke zaken omtrent het rijden op diesel kunnen hier geplaatst worden zodat we alle zaken omtrent diesel hier verzameld hebben staan.

Brandplaatjes 240D

Berichtdoor CTeodor » 21 mei 2012, 12:21

Weet iemand het artikelnummer van de brandplaatjes voor de verstuivers van een 240D?
Deze wil ik bestellen bij de dealer.

Cristi
CTeodor

Re: Brandplaatjes 240D

Berichtdoor Wiebren240D » 21 mei 2012, 16:39

Hallo Cristi

gewoon op moter nummer bestellen liggen meestal wel in de bak bij de dealer ik neem de oude altijd mee heb je altijd de gooie.

met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor CTeodor » 21 mei 2012, 16:47

Ik heb 4 losse verstuivers gekocht, ik heb helaas geen losse plaatjes bij de hand.
Die moet ik trouwens nog testen, ik heb geen idee hoe de staat van is.
Volgens de verkoper, zijn ze goed.

Groeten,

Cristi
CTeodor

Berichtdoor Wiebren240D » 21 mei 2012, 19:33

Hallo Cristi

zo op de gok 4 andere verstuivers kopen zonder dat je ze kunt testen ik doe het niet maar misschien heb je geluk.
ik wil ze best voor je testen als je in de buurt van Sneek woont kom maar langs test ik ze zo voor je weet je wat je hebt

met de groeten van Wiebren ut Snits telnr 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Diesel Specifiek