[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Vakantie : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 01:31

Vakantie

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Vakantie

Berichtdoor Janus » 26 mei 2012, 18:52

Vandaag vond ik het een mooie dag om wat onderdelen te kopen bij Thimo. Is voor mij niet naast de deur maar ik had wel zin in een ritje. Volgens zijn site zou hij om 10:30 open zijn.

Kom ik daar, alles dicht, niemand aanwezig. Blijkt hij op vakantie te zijn, volgens zijn buurman. Nou ja... 't was wel een lekker ritje.

Janus
Janus
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: Vakantie

Berichtdoor Raytheman » 26 mei 2012, 19:21

Wel een beetje jammer dat zijn vakantie dan niet op de site vermeld staat... :geek:
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975

Berichtdoor Frankie68 » 26 mei 2012, 22:49

ik woon vlak bij hem..Hij woont boven zijn werkplaats..
je kon ook voor onderdelen effe doorrijden naar vijfhuizen..
wat zoek je dan voor onderdelen?
Frankie68

Berichtdoor Janus » 27 mei 2012, 07:24

Beste Frankie,
Gewoon wat luxe, zoals een armsteun, rolgordels voor achterin, stuurbekrachtiging, ed...
Tevens wilde ik hem laten kijken naar haar kokerbalk links achter, haar randen van van de achterschermen en dan een kostenplaatje. Dit ivm. de as. APK keuring. De vorige eigenaar ging altijd al naar hem en dat wil ik zo houden.

Jan
Janus
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1967

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto