[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
robert200d : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 18:51

robert200d

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

robert200d

Berichtdoor robert200d » 29 mei 2012, 21:00

Goedenavond,

ik heb mij reeds in 2007 voorgesteld maar na lange tijd niet gebruikt te hebben lijkt mijn account te zijn gedeactiveerd?
even kort over mijn auto:

in 1978 heeft mijn opa een nieuwe W123 200D besteld die in januari 1979 te naam is gesteld. Deze auto heeft hij tot zijn overlijden in 1988 dagelijks gereden tot ongeveer 120000km. aangezien ik de grote auto liefhebber van het gezin was heb ik de auto op 18 jarige leeftijd geerfd. Deze auto heeft ondertussen 179.000km gereden, geheel origineel en niets aan gerestaureerd, dus hier en daar wel een plekje.

de auto is blauw van kleur, heeft een blauw MB tex interieur, een trekhaak en rechterbuitenspiegel. Voor de rest helemaal standaard, lees kaal...

de auto staat al sinds 1991 gestald in een garage en wordt slechts beperkt gebruikt. Altijd starten en lopen, de meest betrouwbare auto die ik ooit heb gehad.
robert200d
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: de auto van mijn opa

Berichtdoor DouweJann » 29 mei 2012, 21:45

Dit is een mooi verhaal Robert ; een auto met een (h)echte historie ;)
DouweJann

Re: de auto van mijn opa

Berichtdoor Theredone51 » 30 mei 2012, 00:45

Foto's?! :D
Theredone51

Keer terug naar Even voorstellen