eindelijk heb ik het felbegeerde roze papiertje!!!!!!! HOERA!!!!
....en gematst dat ik ben....zooooo...
ik zweer het je, deze keer (3e keer) was slechter dan vorige keer, maar die vrouw (jawel...een vrouw, en ik rook gewoon lekker denk ik
) heeft me zwaar gematst...in het begin remde ze zelfs nog bij, vertrouwde het niet ofzo....verder opzich ok, maar soms hakkelig als ik niet aan het ouwehoeren was...jaja, niet aan het ouwehoeren dus...als ik lekker babbel, ben ik minder zenuwachtig en rij ik prima...
maargoed, hulde voor mijn rij-instructeur...hij heeft me gered....ik reed op zo'n irritante 50km weg, zo eentje die wel straatjes van rechts heeft met voorrang...hij porde me in mijn rug )zat achter mij) toen we daar reden zo van: "let op! zijstraatjes!"...in het gesprek na het examen zei die vrouw dat ze wel zag dat ik soms nogal doorreed bij zijstraatjes, maar dat dat "op een gegeven moment beter ging, ik weet niet waarom...ik dacht nog, nog 2 van die straatjes doorrijden en hij is gezakt..." dat zei ze letterlijk!!!
driewerf hoera voor mijn rij-instructeur dus!!!
anyways....eindelijk hoor ik dan voor de volle 100% procent bij 'de club'...en ik wilde meteen van de gelegenheid gebruik maken om binnenkort eens bij deze of gene langs te rijden, die dan evt. met mij even naar een en ander wil kijken
ik lijk wel een parasiet op deze manier, maar dat is ook de enige manier waarop ik het leren kan...
want ja...enkele (kleine) gebreken en schoonheidsfoutjes zijn toch wel te fixen...
maargoed, ik heb het ding en ben zeer verheugd!!
groet,
Piet