Veel vocht
.. Ja dat kan het zijn, zorgt natuurlijk voor veel oxidatie.. Dat laagje oxidatie geleid minder stroom en geeft meer weerstand. Dan lijkt het voor de clignateur dat er een lampje kapot is en krijgt teveel stroom en gaat sneller klikken..
Kijk bv. in de lampunits naar vocht of de rubbers niet droog en gescheurd zijn en de contactpunten van de lampjes niet groen of wit (poederachtig) zijn uitgeslagen. Soms kunnen simpelweg rondom nieuwe lampjes ook al eens wonderen doen.
Kijk bv. ook eens in de kofferbak achter de kunstof zijpanelen dan zie je naast de kabbels met stekker nog een additioneel los bruin kabeltje wat met een boutje op het chassie is gemonteerd. Das de massa, rond die kokerbalk in het achterstuk wil het nog al eens graag rotten bij een vochtige W123. Je vind rond dat boutje een paar gaatjes zowel vierkant als rond, kijk daar eens in, daar vind je beslist een flinke dosis roestschilvers wanneer de bak langdurig vochtig is geweest.