[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Oerdegelijk : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:09

Oerdegelijk

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Oerdegelijk

Berichtdoor Oerdegelijk » 08 jun 2012, 09:39

Mijn naam is Jan Bleeker en ik heb me net geregistreerd bij de W123club.nl. Als jongen van 15 reed ik rond 1985 mijn eerste kilometers in de 300D van mijn vader (wat hij nog steeds niet weet) en sindsdien is de liefde ontstaan voor deze auto. Op mijn verlanglijst staat dan ook al geruime tijd een 280E. Tot die tijd zal ik regelmatig deze site bezoeken en vooral de advertenties in de gaten houden.
Oerdegelijk
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1974
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Oerdegelijk

Berichtdoor Luigi » 08 jun 2012, 10:56

Hoi Jan leuk dat je je ook bij de club hebt aangemeld.
Op het forum zijn veel mensen die je met raad en daad ter zijde kunnen staan bij je zoektocht.
Tevens is er natuurlijk ook veel info te vinden op de site.
Ik hoop dat je snel een 280E naar wens kunt vinden.

Veel suc6
Luigi.

P.s. Heb je ook foto's van je ambulance?
Luigi

Keer terug naar Even voorstellen