[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Boefje : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 21:17

Boefje

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Boefje

Berichtdoor Boefje » 14 jun 2012, 19:23

hallo allemaal,

ik wil me even voorstellen.
afgelopen zaterdag heb ik me aangemeld om wat aandachtspunten te vragen bij de kenners omdat ik zondag naar een W123 230TE ging kijken.
zondag gereden en het beviel me prima,wel wat "dingetjes" maar goed de motor loopt prima en de automaat schakelt goed.
nu staat de auto op de oprit en we hebben er meteen een hobby bij,het blijft een auto van 28 jaar jong natuurlijk.
de kinderen vinden het extra bankje achterin super leuk en mijn vrouw wilde een oldtimer die eruit zag als een oldtimer. allemaal blij zeg ik dan.
en ik kan lekker aan het hobbyen.

ik hou jullie op de hoogte.

groeten vincent
een Mercedes oldtimer bezitten is, met liefde restaureren wat andere hebben verkl..t!
Boefje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Nee

Re: onze W123 230TE station

Berichtdoor Luigi » 17 jun 2012, 00:36

Leuk weer een liefhebber erbij.
Binnenkort komt er een rit in de regio arnhem misschien wel leuk voor jullie om wat andere liefhebbers te ontmoeten.
Foto's vinden we allemaal leuk.
Veel suc6 ermee.

Groet Luigi.
Luigi

Re:Boefje

Berichtdoor WDV » 17 jun 2012, 08:39

welkom op het forum,en inderdaad foto's daar zijn ze gek op hier

gr wiebe
it kin net !!

http://www.houtbouwdevries.nl
op twitter: @houtbouwdevries
WDV
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1967
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Boefje

Berichtdoor Boefje » 25 jun 2012, 09:29

zoals beloofd,en dankzij de uitleg van hans, foto's van wat de kinderen noemen "bennie de Benz"

groeten vincent.
Bijlagen
DSC04643.JPG
DSC04643.JPG (200.46 KiB)
DSC04642.JPG
onze "bennie de Benz"
DSC04642.JPG (208.92 KiB)
een Mercedes oldtimer bezitten is, met liefde restaureren wat andere hebben verkl..t!
Boefje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Raytheman » 25 jun 2012, 09:59

Gefeliciteerd met de aankoop. Als ik die chromen wielkastranden zie gaan er wel wat nekhaartjes overeind.. :D
Die Schwaben bauen die besten Auto's der Welt
Raytheman
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee

Berichtdoor Boefje » 25 jun 2012, 11:44

het ziet er allemaal,naast onder de accubak,goed uit maar de tijd zal het leren
Boefje
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Even voorstellen