[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
GtenVeen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 20:52

GtenVeen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

GtenVeen

Berichtdoor GtenVeen » 10 jul 2012, 10:21

Hallo, ik ben Geben ten Veen, gepensioneerd, en in het bezit van een witte W123 type 200 uit 1984. Ik heb me bij de club aangemeld omdat ik de auto hier en daar enig ondehoud moet geven en daarbij zoveel mogelijk informatie over techniek en carosserie wil weten. Ik heb al veel nuttige informatie gezien. Ik denk dat ik meer om informatie zal vragen dan dat ik i staat ben om advies te geven. Je weet echter nooit.
GtenVeen
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: mijn W123

Berichtdoor DarkRaverNL » 10 jul 2012, 11:30

Hoi, en welkom bij de club! Veel plezier met de auto :)

PS. zondag hebben wij een meeting(kje) viewtopic.php?f=6&t=16248
Mercedes-Benz 300D - Logboek viewtopic.php?f=25&t=16416
"[665 - DO NOT PUT FUEL IN THIS VEHICLE]"
DarkRaverNL
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1970
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens: