[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
The Dude : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 20:34

The Dude

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

The Dude

Berichtdoor The Dude » 18 jul 2012, 18:36

Bij deze wil mij even voorstellen ,
ik Arie Kooijman 54 jaar, getrouwd , 3 kinderen en ik ben werkzaam bij een steenhouwerij.
Ik wil al heel lang een oldtimer kopen ,en mijn keus is op een Mercedes 123 gevallen het liefst een diesel.
Ik had een vraagje over het starten bij koud weer, en die is inmiddels beantwoord door Jurgen.
Ik hoop heel snel een mooie Mercedes te vinden, zodra die er is volgen de foto,s.
groetjes Arie.
The Dude
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: voorstellen

Berichtdoor SKnepper » 18 jul 2012, 20:04

Dag Arie. Gelukkig ook een nieuweling :).
Groeten,
Sean
Je zult me niet breken, en mijn 200 automatisch ook niet :).
SKnepper
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1969
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: voorstellen

Berichtdoor Ralf T » 18 jul 2012, 22:02

Welkom en succes met je zoektocht naar een mooie W123!
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Re: The Dude

Berichtdoor Toontje » 19 jul 2012, 06:06

hoi hoi
welkom hier en ik heb ook nooit problemen met starten in de winter
en een mooie goede diesel kost geld een goedkope zit altijd werk aan en word het toch duur
als je een Benz wil kopen eerst onderzoek laten doen scheelt je gewoon een berg geld achteraf en die kennis die zegt dat de W123 slecht start in de winter heeft er dus geen verstand van die dus niet laten onderzoeken
beste volgorde is
centjes tellen vrouw vertellen en dan pas gaan kijken
das ook 1 van de meetellende punten als je straks een barrel koopt dat je thuis een berg gemopper hebt
ik weet niet waar je woont maar kom gerust eens langs voor een babbeltje meestal is er op zaterdag morgen hier wel wat Mercedes volk aanwezig dan ben je weer stuk wijzer in de aanschaf van een Benz
ben nu bezig trouwens met een een 300 diesel met revisie motor en revisie automaat gaat een groen intrieur in komt ook in de verkoop
groetjes toontje
Bijlagen
SAM_4596.JPG
SAM_4596.JPG (112.06 KiB)
SAM_4399.JPG
SAM_4399.JPG (109.23 KiB)
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: The Dude

Berichtdoor The Dude » 21 jul 2012, 16:04

Bedankt voor je reactie Toontje, ik woon trouwens in Gorinchem.ik ga a.s vrijdag twee weekjes met vakantie , maar daarna wil ik graag eens langs komen voor een praatje . groetjes Arie. ( the dude )
The Dude
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975

Keer terug naar Even voorstellen