[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Sterman : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 19:47

Sterman

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Sterman

Berichtdoor Sterman » 28 jul 2012, 13:50

Eventjes voorstellen dus.
Reev is mijn naam en in bezit van "een" 300D. Al vanaf mijn 18e Mercedes fan en nooit in wat anders gereden. Inmiddels wat meer tijd om de hobby wat actiever op te pakken. Kan ik wel een dagtaak van maken. De 300D W123 is een 84 iger, mooi blauw en veel aan opgeknapt. Ooit eens omgebouwd van een benzine naar een 6 cilinder diesel uit een W124. Daarnaast ook nog een heel mooie origineele rode 300D met automaat en airco. Plus dito slopers W123. AL het andere MB werk hoort hier niet thuis dus dat laten we maar even voor wat het is.

groet Reev
Sterman
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Voorstellen : Reev en MB gek

Berichtdoor MJE » 28 jul 2012, 13:58

Foto's please.
MJE
Senior Boarder
Senior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1985

Re:sterman

Berichtdoor Sterman » 28 jul 2012, 14:38

Foto`s ja. Dat probeerde ik maar die moest ik eerst verkleinen.

Gr R
Bijlagen
CIMG5679 v2.jpg
CIMG5679 v2.jpg (219.62 KiB)
CIMG5554 v2.jpg
CIMG5554 v2.jpg (237.71 KiB)
Sterman
Junior Boarder
Junior Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1972
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Sterman

Berichtdoor Ralf T » 28 jul 2012, 15:35

Welkom op het forum, Reev! Mooie W123's heb je, zeg. Die rode 300 D van de eerste serie vind ik echt geweldig en met automaat en airco natuurlijk dé ideale reisauto.
Ralf T
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Keer terug naar Even voorstellen