[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
artikelnummer wiellagers : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 22 nov 2024, 21:35

artikelnummer wiellagers

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

artikelnummer wiellagers

Berichtdoor Mart » 29 jul 2012, 22:14

Beste liefhebbers,
Binnen een week of twee worden al mijn wiellagers vervangen.
Een bevriende monteur van mij zet ze erop en vroeg aan mij of ik ze wilde bestelen
Ik zeg dat is goed,thuisgekomen gelijk kijken op internet om de lagers te bestelen.
Maar ik kom er niet uit welke ik moet hebben.
Ik zag verschillende setjes maar weet niet welke de goede is.
Ik bezit een 300D uit 1980.
Kan iemand mij vertellen welke ik moet kopen,of een artikelnummer.
Het gaat om de voor en achterzijde.
HELP!!!!!!!!!!!
Met vriendelijke groet van
Mart uit Leiden
Mart
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200
Bouwjaar: 1970
Automaat: Nee
LPG: Nee

Re: artikelnummer wiellagers

Berichtdoor WJ15129 » 30 jul 2012, 16:45

Op onderdelensite's verkopen ze vaak verschillende merken. Deze zullen allemaal wel passen, neem gewoon het merk wat je het meest aanspreekt. Of vraag de monteur even wat hem het beste lijkt, wellicht heeft hij ervaring met de diverse merken. Aan de voorkant is er een verschil tussen wel of geen ABS, daar moet je wel even op letten.
Groeten van Willem uit Lelystad
WJ15129
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 250
Bouwjaar: 1979
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Re: artikelnummer wiellagers

Berichtdoor BarryBenz » 30 jul 2012, 20:12

Heeft hij wel de speciale dop voor de achterwiellagers?Echt nodig of de draagarmen moeten er onderuit,maar dan nog
is de dop makkelijk.
Ik heb hem vorig jaar gekocht en was er erg blij mee toen ik de lagers deed.
Ik vroeg me alleen af waarom ga je niet gewoon naar de dealer voor de lagers,chassisnr.mee en klaar.
Succes met de klus.
Gr.Marcel(Barrybenz)
BarryBenz
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280TE
Bouwjaar: 1968
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto