Dag Marcel, met interesse heb ik je nieuwe topic gelezen. Niet dat ik een 280 heb, maar het is toch boeiend om te lezen. Ik neem de vrijheid vanuit mijn ICT-achtergrond toch wat op je postings aan te merken.
1 - De foto's zijn erg duidelijk, ook de omschrijving van je probleem zijn compleet met onderdeelbenamingen goed te begrijpen.(als je een 280 hebt
)
2 - Aan de titel van het topic kan ik niet zien waar het over gaat ('verzögerungsventil')
3 - Het woord 'verzögerungsventil' staat wel in de topic, maar als ik bij de startpagina van het forum bij 'Zoeken' dat woord invul, wordt het niet gevonden. Ligt waarschijnlijk aan het feit dat het in een grafische afbeelding staat, daarin zoekt de website niet.
4 - Om de waarde van het forum als online kennisbank te vergroten zou je (en iedereen die zo'n topic opent natuurlijk!) het betreffende woord in de onderwerpregel kunnen plaatsen. Dat hoeft niet in de start-posting (omdat lang niet altijd bekend is hoe het betreffende onderdeel heet
) maar in vervolgpostings kan het woord gewoon vermeld worden.(zie in mijn onderwerpregel)
5 - Tenslotte: Mijn kennis van het Duits is (nog) ronduit slecht, en eerlijk gezegd begrijp ik na de duitse text gelezen te hebben nog steeds niet of de klep nu open moet of juist dicht bij gasgeven
Met andere woorden: Wil je alsjeblieft voor mij en andere hopeloze gevallen duidelijk maken of alles bij jou goed staat of niet? Bij voorbaat dank
Ik hoop niet dat je dit persoonlijk opvat, zo is dit niet bedoeld.
De Haringstad(groep) groet U en zegt: 'meer weten meer dan 1
'
ps. Ik ontdek net dat als ik een woord in een topic plaats het óók gevonden wordt
<br><br>Bericht gewijzigd door: Motormongool, op: 2006/11/17 02:04