Vind het soms een beetje onzin.
Dat will zeggen dat ze ook allemaal op 175-70-14 rijden? Zo is het destijds geleverd terwijl Mercedes achteraf zelf toegaf, dat het beter rijden is met 195-ers.
Wat als je zo'n pracht exemplaar hebt, en je wil dat beveiligen met een alarm? Dan maar niet dus en laten pikken? :-S
Wat als je wel eens cd's/mp3's wilt luisteren dan?
Geen gas in een benzine versie dus? LPG tank is ook niet origineel.
Als je pullman bekleding beschadigd is, kan je ook wel inpakken daar dit niet meer te verkrijgen is.
Als je nu besluit er eens iets mee te trekken, dan moet je een andere W123 gaan zoeken als de jouwe standaard geen trekhaak heeft, dat is toch onzin?
Ik heb gekozen om de levensduur van mijn motor te proberen te verlengen door een standkachel te installeren (er zat er origineel trwns wel een van toen). Wat als dat er dan niet in zat, dan 'mag' je dat dus niet meer doen, omdat de vorige bewoner dat toevallig niet nodig vond omdat ie er toch nooit mee reed in de winter bijv.?
Ik rijd volgende week naar Afrika, en verhoog de wagen om meer grondspeling te krijgen ivm terrein en slechte wegen, moet ik dat dan maar niet doen omdat dat niet origineel aangeschaft is bij aankoop en de carter maar open trekken over de stenen?
Volgens mij is het zaak om de Mercedes origineel te houden om haar in haar waarde te laten, dus orignele opties monteren achteraf, of het zo te doen dat het altijd terug kan.
Het zo ver voeren dat je de Benz zo maar moet laten, omdat ooit de initiele koper haar zo geconfigureerd had, zie ik de zin niet zo van in.
Ik wilde ook nog lid worden van die club overigens, ik weet niet hoe ver dit dan doorgevoerd wordt, want dan pas ik ervoor denk ik, liefhebberij kan bij verschillende mensen verschillende dingen betekenen.
Met alarm, Elsbett en Webasto 2005 waterverwarmer is de wagen niet meer zoals afgeleverd.
Destijds is de wagen ook afgeleverd met een filmunit op het dashboard en een aangepaste middenconsole, door Mercedes! Had ik dat dan ook zo moeten laten?
W123 groet,
Jurgen<br><br>Bericht gewijzigd door: jurgen, op: 2006/07/11 02:03