Beste forumleden!
mijn naam is Xander, ben 21 jaar en hard op zoek naar een mooie W123!
zo lang als ik me kan herinneren vind ik MB's al fantastische auto's en ik heb nu dan ook eindelijk de kans om er een te kopen.
ja ik ben student, en nee, ik koop hem niet vanwege het relatief lage aanschafbedrag en geen wegenbelasting. We hebben een andere hele zuinige auto voor het echte dagelijkse werk. (ik heb ook gewoon een ov kaart )
Het gaat mij er vooral om dat ik graag rond wil rijden in een speciale auto. Een auto die leeft, waar je van geniet en waar je je ook in moet verdiepen (deels om wat kosten te voorkomen)
Mijn oog was in eerste instantie gevallen op de W116 maar na het lezen daarover op fora, gezien de forse afmetingen en de kosten ben ik uiteindelijk uitgekomen bij de W123.
Ik heb nog nooit in een dergelijke auto gereden en weet ook nog niet precies waar ik op moet letten bij de aanschaf. Mijn vraag is daarom ook: zijn er enthousiaste W123 bezitters in het Noorden die mij willen ondersteunen bij het vinden van een goede W123, en mij eventueel eens willen laten proefrijden in hun auto om eens te ervaren hoe dat nu eigenlijk is?
Ik hoop van jullie te horen mijn contactgegevens stuur ik je graag via pm
Groetjes, Xander