Beste Nick,
Ik heb in februari een 240D bij Klaas gekocht. Maar even puntgewijs mijn ervaringen.
- Proefrijden geen probleem, 's avonds even op afspraak.
- Leuk kunnen handelen, in mijn geval mat een BMW E46. Deze wagen heeft hij natuurlijk helemaal niets aan, en drukt hij direct we in de handel.
- Ik heb tijdens de profrit een heel klein plekje kunnen vinden bij het achterraam. Hij heeft mij een kortong van €250,- gegeven om het plekje professioneel te laten repareren.
- De auto's hebben allemaal een historie die bekend is.
- Alle verkochte wagens krijgen een nieuwe APK en een beurt waarin alle vloeistoffen worden vervangen.
- Bij aflevering een bosje bloemen en een fles wijn. (zijn vrouw heeft een bloemenzaak
)
- Wat mij bij het proefrijden niet was opgevallen, is dat het stuur er iets scheef op zat. Ik ben terug gegaan naar Klaas, waarna hij mij naar een uitlijn bedrijf heeft gestuurd. Het is volledig kostenloos gerepareerd.
- Na een week of 6 heeft de dynamo het begeven. Het was op een zaterdag, dus heb ik Klaas maar eens gebeld. Helaas had hij niets meer liggen. Ik heb toen een gekocht via internet. Een weekje later heeft hij mij gebeld of alles gelukt was. Hij vroeg mij even langs te komen om de geïnvesteerd €50,- voor de ruildynamo op te halen.
- Ik rij nu dagelijks in de 240, en ja...
verder nog steeds zonder problemen.
De punten waar ik ontevreden over ben? Eigenlijk niet. Alleen heeft hij zelf geen garage/brug om bepaalde reparaties uit te voeren. Wanneer er iets is, stuurt hij je naar een garage/uitlijner bij hem in de buurt. Hij heeft hier schijnbaar goede afspraken mee. Je hoeft overigens niet te betalen bij deze garage. Het komt allemaal op rekening van Klaas. Hoe dat na drie jaar is wet ik natuurlijk niet.
Ik kan je Klaas de Poel zeker aanraden.
Gr. Evert