[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
laadstroomlampje 300TD : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 10:41

laadstroomlampje 300TD

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

laadstroomlampje 300TD

Berichtdoor timba » 14 jul 2006, 21:08

ik heb een 300TD van 1980
vandaag na thuis komst van mijn werk draai ik het kontact uit maar het laatstroom lampeje blijft branden verder blijft er spanning staan op b.v.elek.ramen
wat zou het probleem kunnen zijn
groetjes jan
timba

Antwoord:laadstroomlampje 300TD

Berichtdoor Govert » 15 jul 2006, 03:38

Als je je contact uitzet, ga je volgens mij van stand II naar stand I. Dan brandt het laadstroomlampje even, maar hoort daarna uit te gaan. In stand I van het contactslot werken er nog wel wat zaken, maar de electrische ramen horen dat niet te doen.

Als je laadstroomlampje blijft branden en je electrische ramen blijven het doen in stand 0, dan lijkt me er iets mis met het contactslot. Hoe zit het met het lampje van de remblokjes? staat dat ook aan?

En bleef het laadstroomlampje maar branden?
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Weizengelb » 17 jul 2006, 09:39

Diodes in dynamo misschien kapot?
Heb je de accu kortgeleden gedemonteerd terwijl de motor liep? Of iemand aangestart met kabels terwijl je motor liep?

Mathieu
Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor barto7 » 20 jul 2006, 15:49

Mijn laadstroomlampje is keurig uit, maar mijn elektrische ramen doen het altijd. Dat hoort dus niet? Ik vond het juist wel handig...
barto7

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto