[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Inaway280SE : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 16:30

Inaway280SE

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Inaway280SE

Berichtdoor Inaway280SE » 11 sep 2012, 13:47

Hoi

Ik ben Iwan
en in het bezit van een Mercedes 280SE automaat uit 77(matzwart)....soms glimmend zwart na inspuiten met bumperblack :mrgreen:

daarnaast heb ik nog een buick lesabre uit 1979en een bmw compact e46 318ti uit 2002.

Lijkt me leuk om ervaringen/vragen/opmerkingen te delen met mede Mercedes old timer liefhebbers
Inaway280SE
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Re: Nieuw!

Berichtdoor Quinten » 11 sep 2012, 13:52

Hoi Iwan,

Leuk een W116 die je simpel in 2 verschillende zwart-tinten kan veranderen :D

Dan hoort trouwens je Mercedes in je profiel wel in "overige auto's" als je geen W123 280 bezit)
Quinten

Re: Nieuw!

Berichtdoor Inaway280SE » 11 sep 2012, 13:59

zelf dacht ik dat het een W123 was,,,,maar als ik verder ga kijken lijkt ie idd meer op de 116,,met de dubbele bumpers
Inaway280SE
Fresh Boarder
Fresh Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Even voorstellen