Hallo, ik ben Iwan, woonachtig in Westervoort, papa van twee en getrouwd met een fantastische vrouw en sinds vrij recent de overmatig trotse eigenaar van een witte 240D.
Het was de eerste auto waar ik ooit zelf in gereden had, en het heeft mijn, destijds, 12jarige breintje hevig bezig gehouden. Mijn vader had 200D, met trekstarter, een China blauwe en toen deze na een bandenwissel sessie op los grind(!!!) onvermijdelijk door de dorpel zakte, bleek deze al meer dan een beetje rot te zijn en werd het dus tijd voor een vervanger, een lindengroene 220D, met goede dorpels, maar geen voorruitverwarming, zoonlief mocht in de winter zijn zakgeld weer gaan verdienen maar wel veeeeeel meer power, volgens mijn vader dan...
Enfin, om een lang verhaal iets te verkorten, een trekstarter zag ik niet zo zitten, ik zou het namelijk leuk vinden als mijn betere helft, de bolide voor een ritje mee zou kunnen nemen.
Ze, de auto, ziet er voor haar jaren prima uit, en het interieur is van dat..eh..rustieke groen, heel mooi nog, fotootjes volgen zodra ik ze gemaakt heb.