[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Gez: Chassisnummer m110 niveauregeling : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 23 nov 2024, 01:35

Gez: Chassisnummer m110 niveauregeling

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Gez: Chassisnummer m110 niveauregeling

Berichtdoor Niekoss » 18 sep 2012, 11:48

Beste mede gebruikers:

ik ben opzoek naar een chassisnummer van één van jullie autos waarin een m110 ligt incl Niveauregeling.

Ik heb een aantal telefoontjes gehad met de dealer maar deze zegt dat ze het via mijn chassisnummer niet kunnen vinden.

Deze ben ik nodig ivm het bestellen van een keering/pakking voor mijn niveauregeling..

Alvast bedankt!

Niek
Niekoss

Re: Gez: Chassisnummer m110 niveauregeling

Berichtdoor Zozo » 18 sep 2012, 17:21

Misschien moet je hier eens zoeken :) vind je tekeningen en onderdeelnummers. Met die nummers kun je weer naar de dealer..

http://partscatalog.ru/Mercedes/1/car/123/
Zozo
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 280CE
Bouwjaar: 1982
Automaat: Ja
LPG: Nee

Berichtdoor Niekoss » 19 sep 2012, 10:11

De dealer heeft intussen al teruggebeld dat ze het even uitgezocht hadden, dat vond ik al netjes
Direct besteld gisteren en kreeg vanmorgen in een smsje dat mijn onderdelen binnen waren, dat is al helemaal netjes.
Betreft wensink hoogeveen...
Niekoss

Berichtdoor Heftrucker » 19 sep 2012, 19:12

Dat is heel erg netjes van de dealer!

Overigens is het nooit slim om je chassisnummer "uit te lenen"...
Een kwaadwillende zou hiermee een sleutel of een setje kentekenplaten mee kunnen bemachtigen met alle gevolgen van dien!

Maar een kenner weet dat natuurlijk, dus waarom zet ik het hier eigenlijk neer????? :roll:

Bij deze sluit ik dit topic......
Heftrucker
Expert Boarder
Expert Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1972
Automaat: Ja
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto