Mijn naam is Remko en heb ook een voorliefde voor de W123.
Op dit moment kan ik in 2 stuks rijden,een 200D uit 1977 ongeveer 250000 op de teller open dak en weinig verontrustende roestvorming,een blauw interieur uit een 85 erin met hoofd steunen,is beter schoon te houden met een labrdor achter in,het originele intrieur is nog goed en staat opgeborgen,met velgen met wieldoppen en de kleur is wit,want een witte wil je bezitten.
En dan rij ik dagelijks in een distelgrune 200T op gas uit 1985,en dan de lichtste tint,met een zwart interieur,de wagen heeft ongeveer 340000kilometer gelopen en rijdt zeer soepel en strak,die is vrij hard maar lelijk gelast en daarna met een verkeerde tint bijgespoten,maar als je erin zit zie je het niet,het is een voormalig grijskenteken auto waar gelukkig geen hoed op heeft gezeten.
Verde heb ik nog een mooie 230CE staan waar de papieren van opgestuurt zijn naar de rdw door de vorige eigenaar,dus ben ik nu bezig om ze terug te krijgen,die auto heb ik bekeken en voor de apk alleen de remmen los bijrijders gordel schijven schoon voorpijp lassen cq vernieuwen en verder weinig,die had ik gekocht als donor voor een 230C die ik wou upgraden die heb ik dus ook nog staan en een 300D uit 1977 maar dat is sloop,en dan ergens achter een berg hout voor de kachel ligt nog een bijna ontlede 115 op zijn kant,gewoon zielig want het was een fijne auto.
Zo dus bij mij kun je sterretjes kijken en ik streef naar 3 over te houden en hoe ik daar mee bezig ben en verder ga komt dan bij projecten te staan,en dan heb ik ook wel via het forum uitgevonden hoe ik fotoos toevoeg,of kan iemand mij dat zo vertellen?
Dan laat ik het hier eerst bij Groet Remko.