[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead Wat heb je vandaag aan je Benz gedaan ? : Van alles en nog wat.... - 3
zoals altijd ,,,,, NIKS,,,,, maar lekker met een tinnetje bier en een wilde havanna over het hek gehangen en naar de mb staan te kijken wat is het leven tog mooi hier op het aardse
Gargage opgeruimt, wielen ingeladen o ja nog de deksels !! dan naar woudenberg fam reunie, en morgen.......... naar plaats delict voor de uitruil. Tot morgen mb250
heden morgen richting maarsbergen @ mede benzer bob ontmoet de banden en deksels overladen in de rugzak en weer nach zu hause @ bob ziet er allemaal goed uit @ bob heb je toevallig ook nog de wielmoeren over dan kan mag je die na sturen als je wilt thnxs en groet mb 250
Vandaag de dynamo "gereviseerd". Nou ja, de koolborstels vervangen. Ik dacht eerst dat het een klusje van 120 euro zou worden (inruil) maar toen werd ik door iemand getipt dat het ook de gelijkrichter kon zijn, dus eindelijk na weken niet gereden te hebben (omdat het laadstroomlampje steeds ging branden) de boel maar los gehaald. Daarna de hele dynamo uit elkaar gehaald en inderdaad, één koolborstel helemaal afgesleten en ook een milimeter uit de rotor gesleten. Best balen. Dus de as met rotor in een stelling gezet met de boor er aan (via een stukje waterkoelslang verbonden). De boor aan en met een beitel de rotor afgedraaid want er moest best wel wat materiaal af. Daarna met waterproof schuurpapier (tot en met 1200) en afwerken met belgom alu poetsmiddel tot de rotor weer glom als een eikel in de maneschijn. Gelukkig had brezan in Arnhem het onderdeel op voorraad: 19 euro (dat scheelt wel effe). De hele boel schoongemaakt en weer in elkaar gezet en er op gezet. V-snaar wat gespannen (geen idee hoeveel eigenlijk maar voor m'n gevoel zo strak dat het lager om de as niet teveel druk heeft). Boel in de tectyl ML gespoten (we moeten de winter weer door). Starten en wat denk je: geen laadstroomlampje meer, 14,04 volt met draaiende motor en 13 volt met motor uit. Is toch altijd weer dankbaar sleutelen aan zo'n Benz.
weet iemand trouwens waar je goedkoop een nieuwe radiator kan kopen, volgens mij lekt die van mij aan de bovenkant tussen de rand die er op geflensd zit. Ik kan er bij Brezan een krijgen voor 130 euro excl btw.
Bij Jan van Dijk geweest in Someren, wat een walhalla. Echt een aanrader. Mooi interieur gehaald en direct in de tuin in gesopt en met de hogedruk reiniger schoon gemaakt. Jan (Diopustza) bedankt voor het advies het ziet er weer als nieuw uit, zelfs de vloer matten.
Ruitensproeierpompje vervangen en de binnen spiegel.
Ik had ook nog een vacuüm regelaar meegenomen, het schijnt dat die van een 126 ook op mijn 300 DT US past, alleen was deze net zo ver heen als die van mijn huidige. Ik zal hem maandag even bellen om te zien of we dit nog kunnen ruilen.
Vandaag maar weer eens een andere batterij in de Benz gezet, en een toertje gedaan.
Vanmiddag dan maar achter mijn vervoer gehaald voor morgen. Een rit voor US-cars, en mijn amerikaanse lampen zijn niet genoeg om mee te mogen rijden met de Benz. Dus maar een 6 in lijn gehaald met een hydraulische kap. Ze noemen het een Ford Mustang, WAT EEN DWEIL...... Geef mij maar het confort van een Benz
Vandaag eindelijk de raamsnorren vervangen. Bleek een eitje, als je eenmaal weet hoe het moet. De hoekjes met zwarte kit dichtgestopt, gewoon te verkrijgen bij de Praxis (bedankt voor de tip, KK). Op sommige plekken wijkt het rubber nog iets van het raam. Moet ik nog nalopen (als iemand daar een tip voor heeft?). Nog te gaan: - Automatische Hirschmann antenne monteren - Balken en krikpunten weer zwart spuiten (zijn nu gedeeltelijk rood van de Coroless) - Stoelen opvullen met zwembadslang (pool noodle) van de Action - Clima (nog steeds), waaronder aircopomp vervangen, kachelkraan vervangen en controle-unit check, maar dat laat ik allemaal doen. Eerst nog een beetje sparen daarvoor.
Maar ik denk dat w123spanje, net als ik, iemand zoekt de de control unit (die in je dashboard) kan doormeten. Ik heb hier wel eens gelezen, dat je hem kon opsturen naar iemand in Mijdrecht en dat je dan een gerefurbishde weer terug krijgt à € 125. Maar in de documentatie is ook sprake van een MB meetapparaat en verschillende meetscenario's. De vraag is: wie kan dat (de MB garage met classic service waarschijnlijk, maar wellicht is er ook een Handige Harrie hier op het forum te vinden). Bolt zit in Geldrop btw.
Ik had graag dit weekend aan het verwisselen van het dashboard en de voorruit (is te vaak door gekeken ) maar lig met griep in bed sh....t. Mark, zijn die stoelen nu al droog? En mijn terug voer van de turbo lekt, de onderdelen liggen in Nederland. hopen dat ik weer vlug aan de gang kan.