[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Gloednieuwe wieldoppen : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 10:49

Gloednieuwe wieldoppen

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Gloednieuwe wieldoppen

Berichtdoor JvdH » 15 jul 2006, 22:24

Ik zit erg te twijfelen, en dacht: goh! Wellicht kunnen jullie me helpen. Het volgende "probleem".

Ik heb nu kroonkurk velgen onder mijn 240D zitten. Maar ik heb ook de gloed nieuwe (nog nooit gebruikt) gespoten velgen. Ze zaten nieuw in de kofferbak:woohoo:
Deze vind ik persoonlijk mooier. Maar is het nu handig om deze nieuwe velgen eronder te zetten, of zou dit zonde zijn omdat het juist nieuwe zijn? Graag advies...

O ja... Een stel teringlijers hebben vannacht mijn ruitenwissers vernield:(
Ik ben razend want het is al de 2e keer...:angry:
Ga maar een keertje slapen in mijn auto, een nacht waak. Als ik ze dan zie dan...:evil:

Groetjes,

Jeroen
JvdH

Antwoord:Gloednieuwe wieldoppen

Berichtdoor Lode » 15 jul 2006, 22:31

Heb je de wieldoppen bij je stalen velgen? Dan zou ik daar voor gaan. Maar dat is erg persoonlijk. Pach van je ruitenwissers trouwens. Waarom blijven mensen niet van andermans spul af ?
Lode

Berichtdoor JvdH » 15 jul 2006, 22:43

Oh... even een correctie...

Ik bedoel met de gespoten velgen eigenlijk de gespoten wieldoppen. De stalen velgen kan ik (mits ze passen) van iemand krijgen. De wieldoppen zijn dus helemaal nieuw. Nog nooit gebruikt.

Groetjes,

Jeroen
JvdH

Berichtdoor superW123 » 15 jul 2006, 23:31

;) persoonlijk vind ik die gekleurde wieldoppen mooier dan die kroonkurkvelgen, maar dat is persoonlijk en voor een ieder anders.
superW123

Berichtdoor Wiebren240D » 15 jul 2006, 23:55

hallo Jeroen

is maar net zo als andere leden hier voor al zeiden wat vind je persoonlijk mooi maar ik ga toch voor de gewoone stalen velgen waarom die kroon kurk velgen zijn mooi als je er van houd maar je moet vaaker de wielen laaten uit balanceeren is mijn ervaring komt door de soort aluminium legering waar die velgen van gemaakt worden warm koud daar zit het verschil in

groeten wiebren nieuwenhuis tel 0620659789
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor okido » 18 jul 2006, 16:26

Hup erop met de nieuwe wieldoppen, zonde om in de kofferbak te laten liggen. Stijlvoller kan niet.
okido

Berichtdoor janbenz1 » 18 jul 2006, 22:59

Vind ik ook hoor, de doppen er op en geniet van al het moois wat de Mercedes je bied.:P :P :P

Natuurlijk moet je doen wat je zelf het leukste vind, maar als je bang bent dat men ze steelt, nou ze zijn nog volop verkrijgbaar.
Anders zet je ze toch vast met tyrips!:woohoo:

Heb je wel eens overwogen om stroom op je auto te zetten, zodat ze er niet meer aan komen?
Hufters zijn het, omdat ze zelf niet in zo een mooie auto durfen rijden, vernielen ze een andermans auto maar.

Veel succes, groet Jan.
janbenz1

Berichtdoor JvdH » 19 jul 2006, 00:04

Bedankt jongens...

Ik denk dat ik voor de gespoten wieldoppen ga. Zodra ze eronder zitten zal ik de foto's laten zien. Nog even mooi met de chroompoets erover, en hij mag gezien worden. Maar wel met B) ... anders blinkt 'ie te fel in de zon... haha!

Groetjes,

Jeroen

P.s. Hoe zit het eigenlijk met het verschil in die wieldoppen? Zijn de lichtmetalen velgen voor de winterbanden en de andere voor de zomerbanden ofzo? Weet iemand hoe dit zit?
JvdH

Berichtdoor Lode » 19 jul 2006, 09:10

Nee hoor. Lichtmetaal was gewoon een optie. De een vond ze mooi, de ander niet. Let er wel op dat je andere wielbouten moet gebruiken bij stalen velgen.
Lode

Berichtdoor JvdH » 19 jul 2006, 17:18

Bedankt voor de waarschuwing...

Maar die heb ik er ook bij gekregen.

Groetjes,

Jeroen
JvdH

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto