[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
contactslotrevisie? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 08:51

contactslotrevisie?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

contactslotrevisie?

Berichtdoor Fritzfreund » 12 jul 2006, 21:15

Beste mensen,
Mijn contactslot begint ermee op te houden. Alles doet het nog maar als ik een flink eind gereden heb (slot warm) en dan wil starten kan ik hem in stand drie duwen wat ik wil, de startmotor slaat niet aan.
Nu heb ik eigenlijk geen zin in een nieuw slot, weet iemand of deze laatste stand enigzins te reviseren is voor ik de moeite ga nemen om hem uit te bouwen. Mijn boekjes geven alle info over het electrische systeem maar een exploded vieuw van het startslot, helaas!

Ik ben het een beetje zat om bij het wegrijden bij een tankstation eerst de kap open te moeten doen om daarna de accu rechtstreeks door te schakelen met een ouwe kabel naar het startrelais ;-)

grtn Fritzfreund
Fritzfreund

Antwoord:contactslotrevisie?

Berichtdoor janbenz1 » 12 jul 2006, 23:18

Heb je nog wel een goede massa?, dit wil ook nog wel eens een heikel punt zijn.
Massa kabel van motor naar het chassis.
Anders eens contactspray in het contact spuiten, wil ook wel helpen, maar het blijft een lapmiddel.
Volgens mij ontkom je er niet aan om het dan te vervangen.
Volgens mij kun je bij de dealer nog wel een bestellen met het orginele sleutelnummer.:unsure:
Kun je in ieder geval even navragen.

Groetnis fan Jan, Út Drachten.B)
janbenz1

Antwoord:contactslotrevisie?

Berichtdoor Govert » 13 jul 2006, 01:36

<br><br>Post edited by: xxx, at: 2010/03/23 13:34

Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee