door MajikSimon » 01 dec 2012, 14:20
ik heb zoiets bij een 190 eens gehad was dacht ik 12 kantig.je hebt gewoon 12 kantige doppen.
Ook kan het nog XZN of veeltand zijn maar ik dacht dat die alleen in de regio van de motor gebruikt werden...
ik zou ze proberen gewoon heel te laten,en de juiste dop te gebruiken, is minder gedoe.
Maar volgens mij is het 12 kant, daar kun je gewoon doppen voor kopen, ook los
En kijk heel goed uit met de veren, tenzij je een binnen verenspanner hebt
maar ook dan is het goed opletten...
je kan evt ook de zaak belast wisselen denk ik, dus gewoon met de wielen volledig op de vloer.
Van tevoren goede kruipolie erop ruim van tevoren en bij wisselen wiel uiterst naar li/re draaien.
De voorveren zitten er gebogen in dus hoe meer het wiel onbelast is,
hoe meer de veer een 'boog' wordt en naar buiten wil.
Succes en kijk uit.